Thursday, June 28, 2012

henry&nicky.co

henry dan nicky kawen...

hasilnya...

mereka....

anak pertama
anak kedua
anak kedua sebenarnye nama dia BARBARA (kelas ko jah)... marah tuan punye patung ni kiranya aku memanggil patung beliau cik jemah...


disebabkan henry dan nicky ni berkahwin atas dasar cinta tanpa mengira darjat atau spesis mereka, maka anak - anak mereka juga adalah hasil kacukan genetik tikus mondok(nicky) dan beruang(henry).



kalau kita lihat dari bentuk kookie, kita pun dapat agak la kan yang kookkook ni ikut rupa abah dia. eh, kookkook pulak.

tapi kalau lihat cik jemah, aku jadi heran, aku rasa cik jemah ni spesis alien. takde pulak rupa tikus mondok. tapi ape2 hal, kaler pink di badan beliau tu merupakan hasil genetik jenis B3620 kromosom nombor 2 dari depan.

keluarga bahagia
kredit untuk:

nadzirahsofia---> tuan punya nicky & BARBARA
fazilahmokhtar---> tuan punya kookie
zarinarahim---> tuan punya henry

dan penghargaan paling besar diberikan kepada:

norhamizahharun---> tuan punya senyuman yang manis yang menceriakan suasana sepanjang sesi penggambaran dijalankan.

siapa yg tak kenal henry & nicky sila klik sini <saya sayang awak>

6 comments:

nadzirah sofia said...

hidup nicky & barbara(a.k.a cik jemah-bkn nama sebenar)

pinoc said...

hehe... idup cik jemah

azi saje! said...

hahaha.. kookie aku comel :) hehhee... nice entry beb...

pinoc said...

nice ke? thank you. thank you :)

Ulya said...

comey comeyyy nye (:

pinoc said...

comey... tapi bukan milik sendiri. milik kawan2 yang kiut miut itu~