Monday, June 25, 2012

hah, budak comel da kembali

cuti semester pun dah bermula. aku pun bergembira.. kerana ada danial yang berkunjung ke rumah emakku sabtu lepas. aku suka. aku gembira. danial comel, yeay-yeay!

happynyer muka dak danial ni.. hehe
sila abaikan makhluk yg memangku danial ini
aaaaa, nak apa danial?
isap jari pun bergaya..
bg aku danial ni comel la an. tapi aku tak sangka ada budak yg sanggup bertindak ganas dekat danial.....  adek aku citer, budak tu time dia nak mengangkat danial ni, boleh dia angkat dengan menekan-nekan atau memaut perut gebu danial! uhh, sungguh ganas aksi tersebut. ni dia budak nye...

suspek kejadian
sekarang ni pun aku kena tahan telinga dengor budak ni jerit-jerit nak mintak main sama2. ah, malas aku. ceh, dulu time belum ada anak sedara, selalu aku rindu2 kat dak HUDA ni. tapi sekarang tidak lagi.. *cepat sungguh kasihku berubah arah*

hah, suka gigit jari ye

aritu aku lempar dak danial ni duk atas katil aku *sampai ke hati nak lempar danial?* sekarang aku mesti teringat kat danial tatkala terpandang katilku ini.. sobsob~

(haisyh! kacau betul la dak HUDA ni, ku lepuk kang)

6 comments:

nadzirah sofia said...

ape pasal gambar danial mcm nampak dah kurus sikit?

pinoc said...

tu le. bila da potong rambut ni, makin nampak kurus pulak.. hehe

azi saje! said...

aah.. danial dah kuwus!! woot2..

pinoc said...

tak kurus pun. ni sbb tangkap gamba sala teknik pengcahayaan....

Anonymous said...

Nak tanya ckit .. Huda ni anak sape??

pinoc said...

Huda ni anak pekerja kat sekolah mak... Hehe