Tuesday, April 19, 2011

baim feat melly goeslow........

hmm...ni aku nak citer pasal org yg nyanyi lagu yg aku pki dlm blog ni...

aku xtau pon lagu ape ni...aritu tgh cari lagu yg seswai utk blog aku (ceh, nampak nor xde keje), tiba2 aku terklik lagu ni lak...aku nak klik lagu melly yg lain, tp da jodoh an..nak wat camne..pastu dgr punyer dgr, best la pule. tp slack bila time budak ni nyanyi je..apesal suara dy mcm ni...tp an, lepas aku tgk muke budak tu, teros lagu ni jadi perfect...comelnyer.................

comel betol budak yg nyanyi lagu ni...huhuhu...rasa mcm nak campak2 je...









mcm laki, mcm pompuan...lantak la.. janji comel...


budak2 mcm ni la yg boleh masuk tadika aku nnti...klu nak tau, salah-satu cita2 aku ialah utk bukak tadika, aku jadi pengetua tadika tu.

bagi yg berminat nak masukkan anak2 anda dlm tadika saya tu nanti, di sini saya sertakan syarat2 dy..

pastikan anak2 anda comel, pipi tembam, degil takpe, masih boleh diasuh..
pastikan duit anda berkepok-kepok, sbb yuran tadika mahal..sbb pengetuanya nak jadi org kaya..
klu rasa anak xcomel, gi la carik tadika lain...kemas ke, taska ke, taski ke....yg mcm tu la..

ni la rupa tadika aku dari luar...



eh, apesal aku citer pasal tadika pulak ni...aduisy..aku nak citer pasal lagu ni...

ni je aku nak ckp, lagu ni ost utk citer "buku harian baim". tajuk lagu dy, catatanku..
sedih la pulak lirik dy...kesian...padahal aku xtau pon citer ni pasal ape..




(Melly)
Awan Awan Menghitam
Langit runtuhkan bumi
Saat aku tahu kenyataan menyakitkan

(Baim)
Mengapa semua menangis
Padahal ku selalu tersenyum
Usap air matamu
Aku tak ingin ada kesedihan

Reff :
(Melly)
Burung sampaikan nada pilu
Angin terbangkan rasa sedih
Jemput bahagia diharinya
Berikan dia hidup

(Baim)
Tuhan terserah padamu-Mu
Aku ikut mau-Mu Tuhan
Ku catat semua ceritaku
Dalam harianku

No comments: