Friday, June 8, 2012

saya sayang awak

ha, ingat aku nak cerita pasal kisah cinta aku ke? hei, geli pulak aku tgk tajuk entry ni. mcm aku pulak yg bercinta.

ni sebenarnye kisah cinta HENRY & NICKY...



kisahnya macam ni. henry jatuh cinta pandang pertama kat nicky masa mula2 dia tgk muka nicky yang suka senyum tu. nicky ni pun satu, aritu aku da lempang2 muka dia, dia steady je senyum. hebaq aa.

jadi satu hari tu, henry pun ajak la nicky keluar, tapi boleh pulak dia malu. berdetak-detup jantung katanya. tgn pulak terketar-ketar. nicky je cool. cakap sorang2.


bila kat umah, henry dapat rasa penangan cinta nicky kesayangannya. jantung pula sentiasa berdebar-debar.


tapi bila dia ingat peristiwa masa dia berdepan dgn nicky, dia rasa menyesal.

"knp lah sengal sgt aku ni gi malu-malu pulak. patutnya aku kena lah pegang tangan dia, baru romantik. dosa? eh, tak-tak. jgn sala paham. aku ni binatang, mana berdosa. tp klu korang nak pegang2 pon boleh. bertukar la jadi binatang mcm aku. bertukar jadi patung pun takpe"


tapi dia tak sangka pulak nicky ni byak ckp. tapi sebenarnye nicky tu pun da berdebar-debar, tapi dia pandai le cover, mana boleh nicky yang cun tu nampak mcm excited terlebih. buat malu mak ayah kat zoo je. kena la cool.


bila dipikir-pikir, henry pun amek keputusan utk jumpa lagi dgn nicky.

ni jadinya......


dia malu lagi. tapi sbb nicky pun suka henry, mereka pun amik keputusan kawen cepat. senang. da kawen hilanglah rasa malu tu... nicky pulak tak payah nak konon2 cool.


ni sebenarnye patung dak ARRR ARRR R&R (aren) & pia . saat pertama kali aku jumpa dgn henry ni, dia takde nama. jadi aku yang suka mencampak-campak, menghempuk-hempuk, mencekik-cekik si henry ni pun bg la dia nama. HENRY. biar LONDON sikit. 

yang nicky ni pulak aku nak bagi nama miki, tapi mace jante pulok. sbb dia tino, pia pun bg dia nama nicky. ala2 nikita willy~

10 comments:

Anonymous said...

sy suka penulisan awak lah. inspirasi. mcm ketua geng mamak. ^-^)d
dr: ananomos.

azi saje! said...

pinoc, t buat entry pasal anak diaaaa tau(KOOKIE aku pulak)... sob3. =,=

pinoc said...

hei, sape pulak ananomos ni.. sape pun engkau, aku mmg rindu geng mamak... ^^,

pinoc said...

azi saje: engko tau, time photoshoot ni, aku ingat nak naik bilik kau jap, amek kookie, pastu tak jadi. aku yang rajin ni tiba2 jadi malas pulak. hehe

man said...

ada bakat jadi penulis skrip..

pinoc said...

jauh nor ler jadi penulis skrip.. hehehehehehehehe

*dlm hati dah gembire.. tengkiu,tengkiu

azi saje! said...

lorh.. sian kookie aku sorang2 kat bilik.. sob3.. hahahah

pinoc said...

ha, klu mcm tu tinggal je kookie kat bilik pia dgn aren. ramai org.. kuikuikui

nadzirah sofia said...

nok, bile nak update entri pasal anak2 mereka pulak?:D

pinoc said...

okeyh... da update pasal anak2 mereka~

*saje je nak balas komen anda. cukupkan 10 komen.. lalala~