Wednesday, April 20, 2011

sedih...

tgk citer indonesia kat youtube----------> menangis xberenti.....

mlm td...aku da tgk da citer baim tu...alaa, citer ni la.."buku harian baim"


kuang asam punye citer...episod satu da buat aku nangis...bkn nangis sikit2 tau, sampai tersumbat idung aku..klu nangis tp idung xtersumbat ok lagi, xde la penat sgt..
sedih sgt laa...sampai je episod 3 lagi ar...sedihnye.
bengkak2 mata aku nangis...kesian la budak comel tu....huhuhu
tp xsanggup aku nak tgk sampai abes...bnyak nor episod dy..klu tgk sampai abes, ape jadi kat air mata aku nnti...aku kene pikir jgk pasal air mata aku...hmmm...
knp aku tgk citer sedih2 ni? ye la, aku tgk sbb aku tertarik dgn ost dy..pastu aku stay tgk citer tu walaupon sadis sgt sbb bdk baim tu comel sgt2...lagi2 time dy senyum..."mak, akak nak adek mcm tu...cpt la mak!"


baru la aku paham lirik lagu "catatanku" tu...  



Baim ni, budak baik...dy syg sgt mak dy..mak dy ibu tunggal. satu ari tu, dy nak belikn mak dy adiah ari jadi, tp dy xde duit. mak dy kata doa baim tu la hadiah..

tp dy nak jgk beli hadiah....last2 dy belikn mak dy bunga. klu korg tgk cara dy dpt duit tu, mesti korg pon sedih...huhuhu... dy bagi la an mak dy bunga tu, pastu dy doa mcm ni... "Ya Allah, berilah umur baim kepada bunda, agar bunda panjang umur"...pastu mesti boleh agak an ape jadi...

dlm lirik lagu dy ade ckp...

Mengapa semua menangis
Padahal ku selalu tersenyum
Usap air matamu
Aku tak ingin ada kesedihan

ye la, semua org sedih pasal dy, tp dy xtau...pastu dy selalu ckp, "Baim nak jdi kecil selama-lamanya"... sbb kakak dy yg da besa tu selalu buat mak dy sedih.... korang paham x ape maksud kecil selama-lamanye tu? ha, mana aku xsedih...banyak lg la part yg sedih...huhuhu...sob...sob..sob

dy pon selalu ckp yg dia tu lelaki, dy kena jaga bunda dy dgn kakak dy...

BAIM...MULIANYA WATAK NI.....

No comments: