Monday, April 18, 2011

hebat seyh aku....

rasa hebat an...

kenapa aku ckp aku hebat? mcm hebat sgt...

xla, sbenarnye aku rasa mcm hebat sbb aku seorang wanita yg ayu lg kiut ni, dgn semangat yg kental, mampu pergi ke terminal bersepadu selatan sendirian dgn beraninya...ha, hebat an.

aku sebenarnye takut takut berani je tu...saspen la jgk bila aku masuk LRT ramai pulak lelaki. aku ni dah la pemalu orgnyer...lalalala.  tapi aku wat je muke ala2 org yg pakar silat..."berani kacau ar!".. padahal da lama aku xberlatih silat...

penat jgk an naik LRT ni..tapi bila memikirkn muke mak, adek,nenek, atok...penat aku hilang pulak..nasib baik aku xsesssaaatttt...klu tidak, lagi paneh.




cantik dolll terminal tu...naseb baik aku da penah dtg sekali..aritu, masa balik dari jb lepas abg aku kawen. aku sorang jgk.tp klu first time pon xsesat kott. iye la, bkn nye xde signboard. malu ar klu sesat..bknnye xreti baca..

kat sana, time aku kat kaunter tiket, tiba2 ternampak dak laki yg aku kenal...kenal la, tp xrapat sgt...pastu aku lambai...iye lah, dari stesen u smpai kat TBS tu, sume muke yg aku nampak tu muke org xkenal..pastu tiba2 nampak muke familiar..tu yg excited tu...lambai punye lambai...baru aku perasan, aku da terover..ok, stop. cover2...teros aku tanye.."hei, kau..balik JB?" .. konon2 cool..bual2 sikit, tros aku bla..segan2..entah ape2 la aku ni...

segan seyhhh



naik bas KKKL, patutnye dpt single seat, tp da naseb, bas pukol 3.30ptg tu rosak, jdi penumpang2 tersebut terpaksalah tumpang bas pkol 4.30...diorng maen duduk je xikut no tiket..aku duduk sebelah lelaki jebeng..hmm..redha je lah... mula2 takut nak tido. tp sbb da ngantok, aku tido je lah...tersenggok-senggok kepala aku...sakit tengkok dolll..

pastu sampai rumah...home sweet home....miss my family...

adek2 yg sporting..ececeh..

1 comment:

miraMIRA said...

hai pinoc, kau takut lagi ke sorg2 kat kl tu?