Friday, June 8, 2012

macam mana nak ckp..

tak payah cakap, tulis je la...

semalam an, aku rasa terkejut lantas teruja tatkala puan seri sofia menyatakan hasrat untuk membelanja kami di kedai makan orang-orang kaya... uhhuuu, sedap beb. untung kami teman2 beliau. semoga Allah murahkan rezeki nadzirah sofia dan menjadikan dia seorang yang lebih pemurah dari biasa... Amin.

kejadian ni berlaku selepas selesai menjawab paper organic chemistry. hebat tak kami, paper belum habis, da be-jimba2 dgn senang hati.. yelah, 4 paper straight aritu an. srunuk2 sikit apa salanya~



"eh, apasal menu di tangan, tapi gua tengok menu kawan gua? why? why?"



ni pulak patung2 mickey mouse. aku pun tak tau entah kenapa ada pameran cenggini. tapi bila pikir-pikir, aku pun dapat tau, ni kan musim cuti sekolah lagi. dak-dak ni mestilah teruja nak tgk pameran2 cenggini.

yang pink tu boleh tahan jgk rock dia. rockers pinky


yang ini aku snap kat depan tandas. tgh tunggu member2, tiba2 tertoleh lalu berkata, "eh,eh, SALEM"..


KREDIT TO: PUAN SERI MUKA BERSERI-SERI (ha, tgk, sampai dua link blog engko aku tepek kat sini..hehe)

lokasi: kedai jed sebelah tandas awam midvalley

3 comments:

waniey_puff said...

salam,,owang yg awak tnye tu memang intan shakina..teknik JB..kwn awak ae..oh,kebetulan kan=)

Unknown said...

lebih pemurah dari biasa ye..haha

pinoc said...

pemurah, baik hati,dan comel. lalala~