Thursday, March 8, 2012

teruja ganda 36

suatu pagi tu, aku mcm biasa akan pergi ke bilik dua sekawan iaitu AREN dan PUAN SERI SOFIA dengan niat nak pergi ke kelas bersama-sama.. tapi aku pegi dulu sbb puan seri ade hal sikit. dia gi bilik ape ntah..bilik JTK kot..maklumlah..org penting.

tapi sebelum aku gi kelas, aren wat surprise. dia gi tunjuk dompet yg dia baru beli. sebijik mcm aku punya (dompet aku tu puan seri bg lepas kes dompet tercicir) tapi kaler itam ar..

pastu kat kelas, pia ckp mcm ni...
"pinok ! pinok ! (dengan gaya teruja).. kau nak tgk sesuatu tak?"

"ape? ape?" aku pon teruja sekali lepas tengok muke teruje dia..

"tara....! " sambil tayang2 kan dompet baru beliau.. 

aku pon.."waaaahhhh!!!" 

dia pon..."aren, kuarkan dompet, jom tangkap gamba"

aren pon..."perlu ke?" sambil senyum2 dgn muke mengantuk.. mereka ni sebenarnye tido pon tak menentu.. 2,3,4 pagi baru tido.. busy giler dengan hal2 frenster12 tu. aku pon patotnye join diorng..tp awal2 lagi aku da tarik diri.

tapi aku heran betol dgn budak dua org ni..penat2 pon, muke tu mesti ceria...

ha ni dia... HAHA! silau mataku
betol2 surprise ni.. aku ingat aren je yg beli. rupanya pia pon beli dompet yang sama.. 

terkecik pulak gamba ni.
ape-ape hal pon...budak sorang yang hot ni wajib ade.. takkan dilupakan punya.. walaupun dia tak beli dompet yang sama, sbb dompet dia lagi hot ! tapi dia ni sebenarnye cool..(dia larh yg promote diri sendiri cool) . 

faz: nak buat gaya konon2 batuk la, baru "cool"

No comments: