Thursday, March 15, 2012

DAYAH!!!!!! TAHNIAH!!!!!

dayah! selamat hari jadi dan selamat bertunang!

aku mintak izin rembat gambo engko.. aku nak rembat gambo muke engko, xde la pulak..

dayah...roommate aku time kat tijb dulu. katil dia kat sebelah katil aku. tapi kadang2, katil aku tu pon dia anggap mcm katil dia sendiri..hehehe~

kitorang lahir dalam bulan yang sama, hari je lain2. aku mude beberapa hari je lah kan dari dia... jadi, kalau hari ni dia bertunang, mungkin aku pon akan bertunang jugak lagi beberapa hari..

kenangan dlm fesbuk je lah yg ade~~ nak bergambo dlm hostel, kang di kata carik pasal pulak ye.
(nak jugak letak gmba poyo nih)

dear my lovely ex-roommate, DAYAH, (ceh, dah jadi org KL, kena lah speaking ye dak)
aku nak mintak maap la kat kau sebab tak dapat nak memeriahkan lagi majlis pertunangan kau tu. mungkin klu ade aku, majlis kau akan bertambah berseri-seri dan bercahaya. bukan aku taknak dtg dayah (sob,sob) tapi masa tak mengizinkan. aku belum cuti lagi. mungkin klu aku cikgu tadika, aku da cuti sekarang. 

ape-ape hal pon, aku tetap doakan kebahagiaan kau dengan orang yang tersayang~ hehe 

(aku rindu lah zaman2 duduk hostel dulu, teringat pulak masa gusti lengan dulu2...kahkahkahkah)

No comments: