Tuesday, March 6, 2012

teruja aku

tadi masa kat lab organic chemistry an....an.. pensyarah yang jaga lab aku tu, dato' dr hamid (ceh, siap letak gelaran tuu) merangkap yg ajar kitorg subjek tersebut amek gambo aku..BHAHAHA~ 

ni ha..dato' amek gambo aku.. bergegar sikit. tapi takpe, berkat sifu.. 
sporting btol. sebenarnye, aku tgh amek gamba ni ha...


entah ape2 la experiment ni..
tapi boleh pulak dato' nmpak, aku pon da cuak..ingat dia nak mara sbb on fon dlm lab.. tapi bole lak dia ckp mcm ni...
"ha, meh sini saya amekkan gamba awak.. nak tekan mana ni?"

aku dgn muke terkejut tapi pandai cover dgn senyuman yg kiut pon ckp mcm ni..
"eh, takpe la doktor.. saya nak amek gamba bahan2 ni je"

tapi Dr tetap berdegil. nak jgk amekkan gamba.. budak2 belakang dia sume da sengih2 daa.. last2 aku pon ikut kan je lah..kalau bergamba dgn dia boleh laa buat kenangan an..sbb lab organik tinggal minggu depan je. tapi minggu dpn Dr tak dtg sbb ade hal ape ntah.

pastu siap duk sama2 dgn aku lagi tolong buatkan experiment... adoi, sporting la. 


No comments: