Friday, April 13, 2012

terharu lagi~



time rajin~
selepas seminggu~
cara penyelesaian....
sumbatkan semua peralatan di atas ke dlm bekas kiut berwarna merah ini..
hehehe... di sini, saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada kakfarhan (rummate ku) di atas pemberian bekas kiut ini. terharu ooo...susah-susah je lah akak ni..hihihihihihi..

tadi aku tido tgh hari. lama jgk la. ingat nak tido kejap je~ bangun2 dengan sepantas kilat aku pungg solat la an.. sakit kepala aku bila bangun dengan kadar segera seperti tadi. pastu termenung atas katil smbil pikir nak tido balik ke tak.. kan sakit kepala~ tapi aku gagahkan diri jugak utk duduk kat meja belaja..

dan tanpa disangka-sangka, ade bekas berwarna merah (i like kaler merah) berserta kertas di atas meja belajarku. ini lah nama dia rezeki yang tak disangka-sangka. time tu kak farhan da sampai umah la kot.. tak sempat nak ucap terima kasih.. kakfarhan kuar bilik pon aku tak perasan.. 

THANK YOU KAK. 




1 comment:

zatiey said...

sme lah kita..zati pon cmtu..time rjin bkn men..ble malas, main cmpak je smua..