Wednesday, April 25, 2012

makkk!!!



aii sedihnye rasa hati. aku nak balik hari jumaat lepas kelas tu nanti, tapi ada discussion pulak ptg tu. banyaknye keje. sume keje BI.. tahi punya bi. geramnye aku. test bi lah, report bi lah , survey lah. report physical chem lagi. TITAS, HE...

mak!!!! mcm mana nak balik ni mak...

takpe2. sbb mak nak gi sabah minggu ni, anak mak yg paling kiut ni akan cube jugaklah siapkan semua keje utk balik berjumpa dgn mak ku sayang.. mesti mak aku rindu aku nih.. aritu kemain excited lagi dia dgr aku nak balik an, an.. takkan aku tibe2 ckp tak jadi balik.. kesian mak aku..sobsobsob~

haisyh..jgnlah mengantuk wahai mataku sayang.

nasib baik ada kawan2 yg sanggup memberi sokongan agar tidak tidur terlalu awal..

mulut aku time menjerit tatkala tension.. arrrgghhhh!!!

No comments: