Tuesday, April 17, 2012

hambek engko nisak dgn nina!!!

haisyh.. buang masa aku je edit gambo korang.. pakkal je lah da janji.. 






HAHAHA! gamba ni kelaka~


haa...edit gamba mak tak buang masa.. kan comel mak aku bila senyum.. mestilah.. kat mana tumpahnya kuah klu tidak ke nasik ye daakk~

emak... cakkk!!
klu boleh sume gamba aku nak letak alamat blog.. bengong aku ni..

ha, ni aku edit dgn rasa senang hati~



6 comments:

♥ Elin ♥ said...

cool. :)

nina said...

like baby ! <3

Anonymous said...

jangan lupa bawa hanger besi ,haha untuk kecemasan kalau berjalan

Anonymous said...

comelnye baby tu!!!!!!!!

zatiey said...

haha..pndai korang posing..zatiey rase lau zatiey yg bergmbar bruk gile..tak reti nk snyum lah..walaupon zatiey tahu snyumn zatiey manis..hahahah!!

pinoc said...

eh, apasal pulak nak kena bwk hanger besi? tak paham aku

zatiey: hehe~ manis senyumanmu.. sy lagi lah tak reti posing.. balik2 senyum kambing