Sunday, April 17, 2011

minggu exam....



nama je minggu exam...tp aku rasa mcm setaon...lama gilll *giler*  (sila sebut ala2 org putey)..knp ek?

knp rasa mcm lama sgt ek?? hmm... mungkin sbb tekanan dan stress yg melampau..
iye lah. mana xstress. banyak giler kena study.. tp biasa la..adat org study an,an,an,
tp an, aku tgk budak2 pasum ni, kuat betol study. sampai aku pon naik gerun...bagus la diorng ni...sampai sanggup tido pukol 3,4 pagi...uishy3X.. takut x? aku takot doll tgk diorg study...mcm tgk antu.. ceh, xde ar.. bkn takut, cuma rasa kerdil je sikit sebab aku ni study sikit2 je...

ni muke org yg kuat sgt study...ceh, xla2

 knp mereka kuat study? ini kerana mereka semua zombi....mungkin juga mereka merupakan alien yg ingin mendapat maklumat tentang bumi kita, dgn tujuan utk menawan dunia....sebelum terlambat, lebih baik kita sbg manusia sejagat hapuskan mereka semua...HAPUSKAN ALIEN YG KUAT STUDY..!

ceh, xla,xla...*aku da takut, sbb ramai member aku yg kuat study kat pasum nih*
diorng kuat study sbb diorang nak balas jasa parent diorg...ha, ni baru betol... *ayat selamat, takut kene debik dgn dak2 kuat study..*

ape2 hal pon, minggu yg perit tu sudah ku hadapi...now, let's enjoy our holidays...(i look kiut when speaking in english)

tak boring klu kite suke subjek tu an..so, ape lagi..sila lah suke sume subjek tu


No comments: