Tuesday, May 1, 2012

sakit pulak hati kite!

semalam aku ada kelas pukol 5ptg. biase letteww. tp yang luar biasanya bila aku kejar2 bas, da sampai depan pintu, terus je drebar bas tu tutup pintu.. aihh. sakit pulak hati kite! nak je kite baling batu kat tepi jalan tu. dulu an masa kat sekolah , klu ade rentas desa pun aku tak lari. ni sbb nak kejar bas, beta sanggup mencemar duli kejar bas mangkok tu. walaupun aku ni mmg berbakat dlm larian pecut, tapi mmg tak berbaloi la kejar2 bas, last2 kena tinggal jugakan. 

suspek kejadian.
nak je aku berdendam dgn drebar bas tu. tp bila pikir2 balik, tak payah la kott. buat tambah penyakit je wat ape dak.. 

ni boleh bikin bahan buat ngadu kat mak ni.. mana tau, terbukak pulak hati beliau nak belikan aku kete ni ke...


yang ini ke...


memang tak le. tp yang penting, jgn sakit2 hati. buat kusut kepala je. baik kite senyum.
 "senyum pulak mulut kite" :))) ape ke pelik bunyinye cik jahh.



1 comment:

Azwa Mohd Fauzi said...

fuyooo! mama awak nak belikan kete tuuuu! hahahaha :D