Sunday, May 20, 2012

ada apa ?

aku tertanya-tanya, apa jadik kat kamera aku bila abang aku yg pegang. 

takde ape2 jadi. memori je lah penuh dgn gamba2 dia dan gmba2 family ku. jadi aku upload la kat blog aku ni. tp yang aku da edit je le.. sikit je. malas aku nak edit bnyak2. 

mungkin gamba ini sebelum beliau pergi ke UPSI. *aku mana tau, aku tak ikut*
ayah dan ibu, ayah dan ibu..lalalala~
aiii, manja mak ni, tido2 kat bahu ayah..awww~
beliau sedar beliau tak hensem. jadi beliau tutup muka beliau dgn angry bird merah yg kiut
da tua da abg aku.


ha, gamba ni kelaka.. HAHAHAHA!


aku pikir dua tiga kali jgk nak masuk blog ke tidak gamba ni.. ah, masuk je lah.. kelaka2. abg aku mana baca blog aku.. 


gamba danial sikit je. ade yang ini je..


sebenarnye time aku gi melaka tu ade le gamba2 danial yang comel2 tgh senyum.. tp xde pulak dlm memori kad aku.. huhu..tinggai yg ni je. ni pun muka danial mcm muka "hisyh, danial shiku pakcik baju ijau ni baru tau"..mcm kena pakse ye danial yeee..

1 comment:

Unknown said...

wah...danial semakin syumil...