Wednesday, August 24, 2011

BILA DA SEGAN TAHAP NAK LETOPKAN MUKE....



penah tak korang buat sesuatu yg memang memalukan sama ade sengaja atau tidak, pastu klu teringat je rasa mcm nk ketuk2 je kepala tu pastu ckp " pehal la aku buat mcm tu..malu weyh"? aku BANYAK KALI...

aku tak tau la kenapa aku selalu sgt2 buat bende yg memalukan...time2 mcm ni baru la aku rasa mcm best nye klu ade doraemon...

klu nk ingat, mmg bnyk ar. jatuh tergolek2 lain..terngumpat org pastu org tu lalu kat belakang kita lg... mmg segan. yg pasal jatuh tu klu xde org nmpak xpe. ni da la jatuh mcm nangke busuk, ramai pulak tu org nmpak...redha jelah..

time aku PLKN, lg segan. time tu kena berlakon, aku jadi peragut. berlakon atas pentas pulak tu... adui, segannye. time practise mcm best. bila realiti dy...adoi. hancur. da le kena bersilat tgh2 pentas. pastu boleh pulak kwn aku tu baling kasut btol2 kena belakang aku.. patutnye time practise kasut tu kena dinding tau... arrrghh. xbest btol
bende da lepas an. lantak kau la...

3 comments:

syarifahsidrus said...

haiyya..pemalu rupanya..heh

pinoc said...

haha....memang la i ni pemalu aww !!

fsa said...

aku lah yg tick klako tu.. hehe