Saturday, November 19, 2011

adek ku yg kurang comel, sbb aku paling comel lalalala~

ni ha adek aku...
 
kau pehal tangkap gambo mcm ni hah?
apehal ntah tangkap gamba konon2 comel, pastu bluetooth letak kat fon aku. tp takpe, boleh aku buat bahan nak kutok kau pasni an.. *kejam la aku ni
ni time dia merempat kat bilik aku, sbb dia cuti dua minggu an. mak aku gi aji, so dia boring duk umah sorang2. dah notebook aku yg kiut ni dia buat ghete (harte) dia. online je keje. 
HAHAHAHA~ kau tau tak gamba ni tak boleh bla? HAHAHA
pastu ari senin dia pon ikut aku gi kelas...sbb pastu nk gi jln2. nak sgt jln an, hambek kau. melecet kaki. 

ni pulak kwn2 aku yg join sekali time tu.. aren, pia, n faz(gambo kau takde la faz. kau sembunyi kat mana hah?)

 
kadang2 kesian gak aku tgk dia merempat sorang2, tak berteman. kesian2. dah tu, klu aku balik bilik, dia tak berenti ckp. bosan katanya berdiam seharian. mmg bnyk mulut.
bila dia da balik ni, rasa mcm sunyi gak ar. tapi ape yg bagusnye, xde la rasa bilik aku ni sempit sangat. kahkahkah~

tibe2 rindu adek aku yg sorang lagi ni..nina, rindunye kat kau
HAHAHA~ sengal punye gamba

No comments: