Tuesday, October 8, 2013

photo paper murahan~


ink ni kan, saje jeeee. time jpa belum masuk ni la dia nak habis pulak. nasib baik ink tak mahal sgt. 27hengget sebijik. 2 bijik 54ringgit.

sebelum beli printer ni, aku ada la tertengok iklan dia. katanya boleh print 480 muka surat. hmmm, tp aku tak kira la pulak, ada sampai 480 muka surat ke nota2 aku? jangka masa ink ni adalah dalam 1 sem lebih sikit campur dgn short sem itu hari.

masa ronda kat digital mall tadi, ternampak pulak photo paper murahan. aku pun beli la. bila dah beli, excited pulak nak print gamba kan.

dengan perasaan teruja dgn ink dan photo paper baru, di tambah2 pula dgn perasaan rindu yang mencengkam di dada (cewah), aku pun print la gamba budak ni...

photo paper je murahan, budak dlm gamba ni mahal"an" ok

boleh la aku tatap gamba ni sebelum tido hendaknya. sobs :'(

No comments: