Wednesday, May 29, 2013

sesuai la lagu ni....

"takkan lari gunung dikejar, semoga diizinkan cinta
selesaikan yang dah bermula, sementara usia masih muda...."

lain kali, kalau mak aku tanya....

"kak, takde ke orang nak masuk meminang?"

aku nak nyanyikan lagu kat atas tu kat mak aku. baru mak aku sedar aku ni berbakat rupanya~

lagu ....
Tak Tahu Antara Dua - Adam AF2, Farah AF2

selesaikan yang dah bermula..... 
maksud dia kat sini, selesaikan belajar dulu. ya, betul tu adam... bagus betul nasihat adam dgn farah ni. good job.

sumber: google. tu ada nama blog tu~

1 comment:

Hijab Valley said...

Salam sister.. jemputlah berkunjung ke blog Hijab Valley. Banyak tudung dan shawl2 yang menarik dari HV collection.Jangan lupa follow juga ye.. =)

Terima kasih
http://hijab-valley.blogspot.com