Saturday, December 8, 2012

bajet korea ye

kan sesuai danial dgn bahasa korea
ha, nampak tak muke terkejut danial tu? ni sebab hari tu aku cakap dgn danial mcm ni....

"danial, meh tengok handphone maklang ni. maklang dah korea kan handphone maklang... pandai tak maklang?"

danial pun jawab...

"waaahhh, pandainye maklang! dah le pandai, comel mcm danial pulak tu"

(=_=") ::::::::: padahal aku tak paham sepatah haram pun. lama la jgk aku koreakan handset aku. adalah dalam seminggu. lepas tu bila nak bluetooth lagu dah tak reti nak tekan mana...

boleh pulak aku tak padam no tel mak aku tadi... aiya
ape bende ntah. agak2 kalau aku msg mak aku bahasa korea, mesti dia bangga

fesbuk pun nak korea
lagu2 korea mendapat tmpat pertama dlm carta playlist ku
aku tak paham apa. aku hafal gamba je.
aku ingat kalau guna bahasa korea untuk handphone ni, boleh la aku bertutur dlm bahasa korea, lantas mudah la bagiku tatkala aku melancong ke korea 3 tahun akan dtg... tapi tidak sama sekali. makin serabut otak aku ada le.....

2 comments:

aren said...

huhu... padahal sepatah haram x tahu...LOL

PAK KARDI said...

Kami ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan KI ANGEN DARWO dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi KI ANGEN DARWO dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan KI ANGEN DARWO meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan KI ANGEN DARWO kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik KI ANGEN DARWO sekali lagi makasih yaa KI dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja KI ANGEN DARWO DI 0 8 5 3 2 5 2 9 1 9 9 9 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.