Tuesday, February 14, 2012

SOB,SOB,SOB....

video

menangis aku tgk video ni.. lagi sedih dari tgk citer baim..video ni dah lama, tp aku baru je tgk.. haisyh, aku tak boleh la tgk citer2 sedih ni.. *sambil menghembus-hembus hingus*

sampai hati anak dia tengking2 mak dia smpai mcm tu. sampai menggigil mak dia..kisahnye mcm ni.. mak dia ni takut atau gayat la an bila kereta yg dia naik tu kena menyusuri bukit. so, mak dia ni pon nak jgk keluar. nak jgk, nak jgk..anak dia ni pulak marah2 mak dia sampai polis pon kena masuk campor. da ade polis pon sempat lagi nak mara2.. tembak kang!

 agak2nye, bila da ada keluarga sendiri, kita da tak kesian kat mak kite lagi ke? da kurang rasa sayang ke?

Ya Allah, lembutkanlah hati aku setiap kali menatap wajah ibu ku.. Amin.

No comments: