Monday, July 4, 2011

isnin..(pagi2)

arini bagost betol. mak belom kejot solat subuh aku da bangun, tunggu turn amek air semayang.

sebenarnye bkn ape, cume pagi tadi sakit perot sgt2. selalu klu sakit perot pagi2 ni, kentot-kentot sikit da baik daa. Daa boleh sambung tido. bgn subuh nnti bila mak aku da jerit2 kat bwh tu ha. klu dulu kat um, tade sape nak kejut. harap alarm je lah.. huhu.. tp nape ntah pagi tadi xboleh kentot lak, kembung je perot rasa. tu yg bngun awal tu.. (ape da citer pasal kentot)

da bangun, turun gi dapur, elok lak sakit perut tu.. Ooo.. main2 eh kau perot. tape2.

pastu tadi hengat (ingat) na pose. yelah, isnin kan bagos pose. tapi mak aku lak masak mee udang. daa iman aku yg sedia lemah ni gi buka pose, mkn mee udang tu. (geleng2 kepala)

pastu aku ni kan rajin selongkar brg2 kat umah aku ni ha.. abes da xde keje. daa aku jumpe satu buku kulit tebal ni kaler ijau...menarik.. aku pon bukak laa. tgk muke surat pertama dy tulis "OPEN DIARY".. adek aku punyer.

terdetik kat hati aku mcm ni, "diary org, mana boleh baca...dosa woii!". tapi fikir punyer fikir, aku pun ubah fikiran. boleh je baca tak. dy tulis OPEN..bkn CLOSE ke, PRIVATE ke..an, an. selalu kan klu diary tu dy ta nak org lain baca an dia tulis mcm ni.. "AMARAN! JGN BACA, NNTI BUTA!" ha, klu mcm tu barulah aku ta berani bace an.. cara!

aku pon bace ar..menarik.. dy tulis pasal diri dia..pasal fizikal dy time form5. (sekarang da kat matrik, tu pasal da tak tulis diary). kelakar. belek, belek, belek.. bende yg sama je..PREP, SKOLA, MEMBER.. bende sama jgk. nama pon dak hostel. pastu aku pon campak je buku tu, sbb citer Dr. Slump Arale Chan da mule.. (alasan! padahal da bosan)

sekarang aku tak tau kat mana buku tu aku campak...sori nisak... nnti aku carik. klu xjumpe, kau carik la pulak klu kau balik nnti an..an..

4 comments:

fsa said...

sengal oh ckp psl kentut2
tergelak aku bace haha
-nafisah

pinoc said...

da nama blog ni kan pinoctakdekaliskalis.. hehe

nadzirah sofia said...

bengong ko nok :P

pinoc said...

A'AH.. bila aku baca balik entry ni, baru aku rasa aku bengong. haha!