Saturday, January 7, 2012

2012~ memang tak la

dulu-dulu, aku tak ingat pulak bila, tapi yg aku ingat aku selalu berangan nak dapat anak masa umur aku 19tahun...tapi ni da tahun 2012, umur aku pon nak menginjak ke angka 20..kawen pon belom. calon pon takde.. so, memang punah la angan2 aku yang satu tu... hai la nasib, hai la badan..

knp aku berangan mcm tu hah? sbb aku pikir nanti bila anak aku tu umur 17tahun, umur aku masa tu baru.. (19+17=....pikir lama sikit, ha, 36 tahun).. so, nnti bila konon2 aku teman anak aku amek result SPM dia, mesti semua kawan2 dia ckp2 belakang mcm ni...

"isyk, kenapa (apa nama anak aku ek? baru terpikir)....ha, semula.

"isyk, kenapa SITI budak paling femes kat sekolah kita tu dtg amik result dengan akak dia ek? mak dia tak sayang dia ke? eh, tapi kakak dia tu cantik jgk kan, mcm dia la..." (lalalala~)

klu aku dengar budak2 ckp mcm tu, boleh la aku betulkan semua kesalahfahaman diorg tu...
aku ckp mcm ni....*sambil senyum2 ayu*

"isyk, uolz ni jgn sala paham pulak...i ni mak SITI la. bukan akak dia" hihihi

budak2.."ouh, maaf kak. eh, makcik"

"eh, takpe2. tak kisah. kalau uolz nak panggil i akak pun takpe. lagi afdol" kehkehkehkeh

tapi angan2 tetaplah jadi angan2....

tapi sekali lagi, yang penting tak kisah la berapa umor kita, janji sihat sejahtera, tak nyusahkan org.

hei, rindu pulak kat mak aku...

2 comments:

Asakura said...

terbaik angan2...hahha

pinoc said...

angan2 je la yg booleh buat kite tersenyum.. hehe